RÅKNA-CITY

SJUK

Idag har sonen åkt på feber!!! Är ju såå typiskt när det är höstlov och allt. BLÄ! Han ligger i soffan med feber nu och är allmänt ynklig. Grannpojken som sov här inatt är också sjuk så dom har nog smittat varandra med nån skit.

KRYA PÅ DIG MARTIN!!!!!!

Håller på att försöka ordna barnvakt till grabben när det är hundutställning i Växjö. Som det verkar nu så får jag åka ensam eftersom Bobbe får vara hemma med grabben. Någon som absolut känner för att passa en pojk på 8 år från 06:00 till eftermiddagen anmäller sig här...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Krya på dej Martin !! Hade jag bara kunnat (måste till ugglarp o städa o greja) hade jag gärna legat i soffan o kollat film hela söndagen med min favoritMartin :)

2 Morfar Kalle
skriven :

Jag andmelder som vakt!!