RÅKNA-CITY

OTUR

Ja min otur bara fortsätter. Knappt man vågar gå upp på morgonen längre för man vet aldrig vad som lurar...
Idag började dagen med huvudvärk. Inte kul alls! Kaffe och lite annan vätska så var det fixat i alla fall. Körde sen sonen ner till bussen eftersom det regnade så hemskt. Vi väntade och väntade och väntade... men ingen buss. Grrr fick vackert köra ner sonen till skolan. Hade lust att skälla på chaufören men då det var han som hjälpte mig med punkan igår så kändes det inte som en bra idé. Kan ju vara bra att kunna ringa honom fler gånger när skitbilen krånglar.
Nu är jag hemma igen i min soffa framför datorn och här ska jag stanna så länge som det bara går. Ska koka en panna kaffe och bara "häcka". Skönt!
Egentligen är det sådana här olycksamma dagar som man kanske skulle köpa en lott bara för att trotsa den dåliga karman som lägrat sig här i Råkna.
Hoppas alla andra får en bra dag i alla fall. Själv ska jag göra så gott jag kan för att min ska bli bra med.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: