RÅKNA-CITY

Halmstad

Idag var grabben och jag en runda i Halmstad och shoppade. Synd man inte har ett överskott med pengar för det är inte svårt att göra av med klöver på några timmar.
Jag hittade en vinterjacka. Hmm tyckte nog storlekarna var väääldigt missvisande... hahaha för min jacka hade väääldigt höga nummer på storlekslappen. Jaja vad gör man inte för att även rumpan ska få vara varm i vinter.
Jackan köpte jag för ett presentkort som jag fått av syrran. Är ju så bra att ge folk sådana. Hade inte haft råd med den annars,,, så TACK SYSTER!!!! 
Martin hittade ett par coola jeans och en tröja. Han gillar verkligen att spendera pengar så honom är det skojigt att gå med i affärer. Han håller även en handväska och ytterplagg om man ber honom. Kan bli en väldig tillgång inför eventuella flickvänner kan jag tro.
Köpte även två par vinterskor till honom och fyra fiskar till akvariumet.
På väg till stan blev vi stoppade av polisen. Han berömmde mig för mina jättefint mönstrade vinterdäck. Jag rodnade som en fjolla och sa tack medan sonen bara pustade ut när vi fick åka därifrån och var glad över att morsan kom igenom alkoholkontrollen. HAHAHA!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Hoppas att Martin lär Adam lite gentlemannavett på rasterna. Adam suckar tungt när man ber honom om hjälp :)

2 Jessica
skriven :

Helloe du e utmadad kolla min blogg =)