RÅKNA-CITY

Glad av rosa

Denna tunga måndagsmorgon blev betydligt bättre när Sandra Svensson kom innom med sin "rosa aura". Hahaha! Kan man bli annat än glad när man ser dessa fluffiga tärningar och coola rattmuff??? Jag blev uppiggad i alla fall!
Tack för att du sprider sådan glädje runt dig Sandra!!!!!!! Lycka till i den nya lägenheten.


Goa Sandra tankar på det rätta stället i Hylte.



Kan man ha finare rattmuff och tärningar i bilen? NOPE! Tyvärr låter inte min man mig ha sådana ursnygga utsmyckningar i rutan.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica
skriven :

Jag har såna tärningar MEN varje gång min man "lånar" min bil så ligger dom konstigt nog på golvet bredvid...

2 Sandra
skriven :

men tack så hemstk mycket för du la upp den hemska bilden på mig då :P Hahaha! O du, tack på riktigt för den fina kommentaren om mig :D du sprider mkt glädje runt dig oxå!!!! :D

3 carro
skriven :

hallå! skulle bara fråga vart du hittat den rosa rattmuffen? Är tokig i rosa och långhåriga bilgrejer ;)

Svar: G-Kås hade dom men det är några år sen. Hoppas du får tag i en,,, dom é coola! God fortsättning på julen!
Ellen