RÅKNA-CITY

SKRÄCK

Total skräck är vad man ser i ögonen på personalen som jobbar i klädbutiken Generös i Hyltebruk när jag kliver in. Är väl kanske inte mitt otrevliga sätt som skrämmer dom uan min fruktansvärda klädstil. Herregud idag dök jag in med rosa tröja (hemmafärgad), mysbrallor och en fruktansvärd frissyr. Dom engagerar sig som tusan och slänger in klädesplagg efter klädesplagg för att VERKLIGEN se till att min smak av kläder ska försvinna. Jag försöker verkligen hänga med i mode men då man inte riktigt tycker kroppsformerna är dom rätta så pallar man helt enkelt inte ens försöka. Ja sorgligt kapitell är det!!!!
Hittade i alla fall en klänning och en väst som jag ska ha ikväll när vi ska på mc-fest. Känns bra! Nu är det bara att få till hårruffset oxå och sedan kan kvällen börja!
Ha en trevlig lördagskväll mina vänner!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: