RÅKNA-CITY

Skön dag

Började dagen i 100 km/h. Lika bra att satsa gärnet för sätter man sig ner en måndagmorgon så blir hela dagen och kanske till och med veckan seg.
Dammsög, plockade, handlade, plockade, lagade mat och plockade ännu mer. Fattar inte varför det blir så stökigt hemma när maken och sonen fått husera ensamma en helg. Ja okej då sååå farligt var det inte men dammråttorna hade nästan huggtänder vill jag lova. Sedan var det en satans massa pärlor på sonens rum typ överallt. Började plocka skiten för hand men insåg när jag tittade under hans säng att det var dags att släpa fram dammsugaren igen. Rasslade gött i maskinen i alla fall.
Med maten går det bra. Körde grillad kyckling, fetaoströra och ungsbakade grönsaker till lunch och det står jag mig på ännu. Skönt att inte vara så hungrig idag. Gör ju att humöret är bättre också. Inget sötsug vilket är bra när man jobbar på bensinmack där frestelserna är många.
Mötte min inspirationskälla idag vilket gör mig ännu mer taggad. Det värsta är att hon talade om hur mycket hon gått ner den första månaden och jag börjar få prestationsångest. Tänk om jag knappt går ner något... Då blir jag galen efter allt detta slit. Jaja den tiden den sorgen...
Nu är det någon timme kvar på mitt arbetspass och sedan bär det hemmåt.

Ha en bra måndagskväll på er!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanne
skriven :

Jag körde oxå med Herbalife...Tyvärr så var det för dyrt för mig..

Men det ger resultat..

Min favvo var vanilj...