RÅKNA-CITY

Peppad

Ja men nu ber jag alla som inte pallar följa min vikthysteri att sluta läsa och återkomma en annan dag... hehehe... nu är det nämligen dags igen för en ny metod. Ja ny och ny jag har kört den innan men då utan något nämvärt resultat. Herbelife är vad som står på agendan igen nämligen.
Mötte en tjej idag på macken som jag inte sett på länge och hon var sååå smal och fin. Var ju bara tvungen att ha reda på vad hon gjort för att tappa alla sina kilon och då var svaret "HERBELIFE". Efter lite snack så hade jag ju såååklart beställt ett startpaket av pullver och piller av henne för en massa pengar.
Ja herregud så lättmanipulerad man kan vara då. Hade ju bestämt mig för att aldrig mera gå på sånt men men sån är jag...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Lycka till !! Ska man bara leva på pulver o piller ??? Eller hur funkar de ?

2 Ellen svarar:
skriven :

Et vanligt mål mat om dagen kan man äta. Får se hur d går!!!