RÅKNA-CITY

Opererad Ozzy

Jaha så var Ozzy opererad för sina mandlar. Tycker så synd om honom. Han hade skött sig bra hos vetrenären.
Själv satt jag i bilen och läste och efter det fortsatte jag inne i väntrummet. Dom bjöd på kaffe och var jättetrevliga så tiden gick hyggligt fort faktiskt.
Min självriskperiod gick typiskt nog ut den femte november så jag fick betala hela självrisken på 2500 kronor men när operationen egentligen kostar 10500 så var det inte så farligt.
Nu är det över i alla fall och vi ska bara pyssla om honom så han blir bättre snart. Han har fått glass och hans färskfoder mixar jag med vatten med stavmixern.
Missar tyvärr besöket hos Karisma (problemhundkursen) på söndag men jag hoppas jag kan få en ny tid framöver.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: