RÅKNA-CITY

Hektiskt

Idag var det jobba som gällde men dock bara en snabbis på morgonen. Ibland känns de surt att stiga upp 05:00 för att jobba två timmar. Jaja eftersom jag är ledig lite då och då så får man hugga in på alla extra timmar man kan få.
Begav mig till Fänestad för att köpa ett begagnat akvarium till sonen i julklapp. Hjälp vad det var stort!!! Trodde ju att det lätt skulle gå in i min minibuss men det var på håret. Fick slita ut båda lastgallrerna och krångla och greja för att det skulle fungera. Förbannade mig själv för att jag inte lärt mig hur man fäller bakstolarna. Nu fick jag till det men bara till hälften. Ser ju så lätt ut när dom gör det på TV.... hahhahaha!!! Akvaiet är i alla fall hemmkört och gömt hemma hos mina föräldrar.
Nu har jag fixat mat för hela helgen och ska bara slappa. GOTT!
Mår halvskit efter sprutan fortfarande. Ont i kroppen och allmänt hängig. Funderar alvarligt på en whiskey ikväll men antar att Herbalife inte anser det är okej. Får se...
Jobb hela helgen som gäller. Får ta en timme i taget för när man bara ser jobb, dammsugning och hundhår överallt så blir man helt matt. (Får nog köra ett varv med dammsugaren oxå innan rumpan fastnar i soffan föresten.)

Hoppas ni alla får en skön helg!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: