RÅKNA-CITY

Dagens bravader

Först börjar vi inlägget med att sända ett GRRRRR till karlar som inte kan vara tysta när dom kommer hem 23:00 på kvällarna. Man MÅSTE INTE stänga alla dörrar genom att dra igen dom och man MÅSTE INTE vispa i oboyen så glaset borrar sig ner i källaren. Så då var det klart....

Idag har jag fixat med en massa småsaker som jag skjutit upp hela veckan. Skönt när man kan bocka av från att-göra-listan.

Hämtade två båtar för sand/vatten hos herr Röös och fröken Brusbo. Jättesnällt av er att skänka dom till mina doggar. Tackar så hemskt mycket! Har redan lagt in dom i hundgården och boat i dom med täcken så nu ska dom väl inte frysa.

Handlat hundmat, kattmat, hundben och torrfoder till kissarna på Lantmännen. Kostade lika mycket som en rejäl veckohandling på Konsum. PUH,,, kostar att ha djur minsann.

Nu i eftermiddag har jag och Elaine Henriksson varit ute och gått med hennes hundar Garbo och Lisa. Såååå skönt det var!!! Har ju inte varit på så många promenader sen Ozzy började på Karisma´s hundutbildning och det känns på kläderna som av någon konstig anledning krymt flera storlekar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanne
skriven :

Vassegooo fru Carlsson