RÅKNA-CITY

SUR, SURT, SURAST

Ja idag var det piss och vakna. Hörde att det regnade och efter alla dessa fina dagarna som varit med sol så blev det tungt att motivera sig för morgonpromenad med hundarna. Hade lovat och gå med Fru Westeborg så det gjorde ju att man verkligen kom iväg för annars vet jag inte om det blivit sängen istället.
Var på jobbet en sväng efter det. Aldrig bra att åka dit såhär innan semestertider då man är lättretlig. Inte så bra när bossen väntar på viktiga svar på anbud heller så hon var inte heller är på sitt bästa humör. Klart vi hamnar i ett samtal om semestrar och scheman så när man åker från macken är man ännu surare än innan. BLÄ!
 Väl hemma i skogen igen kräker "lilla" Knodden i min soffa. (Satan vad spya det kan komma från en Leonbergermage.)Skinnsoffa jovisst men ändå skitäckligt. Han tyckte det var rätt okej att ligga kvar i slemmet från sin egen mage så jag fick använda riktig muskelstyrka för att komma åt att torka runt besten.
Kvar på programmet var bara en riktig storhandling på Konsum och utvecklingssamtal i Martins skola.
I Konsum ser jag sonen vandra vid fel vagn. Såg skitskojigt ut men sedan när jag står där och flinar ser jag min vagn framför en dansk. Fick förklara på engelska  för att snubben skulle fatta att det är mina varor han står å fingrar på.
Storsamlingen gick jättebra. Sonen sköter sig bra i skolan och hänger med men konsentrationen är väl sisådär. Jaja det visste man ju redan så det är inte hela livet.

En helt vanlig dag med andra ord i mitt helt vanliga liv!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Va ju de jag trodde... att grabben sköter sej :)