RÅKNA-CITY

Rumsren,,, njae???

Imorse hörde jag äcklade skrik från toaletten. Blir ju lite konfunderad när sonen går dit och låter så.... råtta eller orm i toastolen, mus i papperskorgen eller en snopp som trillat av, ja vad vet jag????
Nu var det i och för sig bara en riktigt stor bajshög på toagolvet,,,, MEN DEN VAR RIKTIGT STOR och luktade apa.
Funderar nu på om jag missbedömt min stora lurviga dumma hund en aning. Kanske är han skitsmart och håller på att öva sig på att gå på toaletten när han blir nödig?! Ja vem vet... snart kanske man hör han spola...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Ja man äter allt som är tabu när man går på viktväktarna i princip. kolla in denna sidan http://www.kostdoktorn.se/lagkolhydratkost-lchf brorsan har gått ner 15 kg på 1,5 månad han äter som fan. Jag är aldrig hungrig längre. Menviist tog det emot att äta fett du vet ju vi som viktväktat är ju nästan rädda för fett. Det gäller att hålla sig borta från kolhydrater, typ potatis pasta ris mm testa. Jag vet inte hur det gått än men jag känner mig mycket bättre o ska väga mig om två veckor