RÅKNA-CITY

Norrvidinge/Skåne 17/5-09

Varit på hundutställning igår i Skåne som ni kanske, hahahaha, hört talas om här på min blogg. Vädret var kanon, många hundar var anmälda och ett gigantiskt prisbord. Knodden och jag kom trea och det är vi jättenöjda med. Han var lite småsprallig men vadå??? Han är ju valp så det är ju inte konstigt man inte vill stå stilla när man kan leka med dom andra vovvarna.
Ska köpa honom ett nytt utställningshalsband. Det jag har är så smalt så jag är rädd att det ska gå sönder. Blir till nästa löning... längtar...
När Knodden och jag varit uppe i singen så hade vi ju liksom gjort vårat för dagen så sedan var det bara NJUTA som stog på programmet. Placerade våra ändor på en filt och studerade hur andra gör i ringen, hjälpte till att hålla i olika hundkoppel och dricka kaffe.
Mitt "kennelfolk" hade med sig en massa hundar och det blev lite småkörigt för dom så jag fick ställa upp som handler. Vet inte om det kanske inte fanns någon annan att tillgå,,, men vem bryr sig liksom??? Jag är så stolt ändå! Fick gå med en vuxen hund som dessutom kan uppföra sig i ringen. Himla skojigt!!!!!!
Denna helgen kommer jag leva på länge ska jag säga.
Nu ska jag anmäla mig till Tvååkers hundutställning så man har något nytt att se fram emot.


(Kort på Ozzy och Knodden från början på april -09)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annelie
skriven :

Hej..!!



Måste bara säga att du har två vackra hundar.. :o))



PS. Hittade hit genom Sus blogg.. DS



Ha det bäst.. // Annelie

2 Jessica
skriven :

Ååå grattis Grattis :)

3 Katarina
skriven :

Grattis till 3:e placeringen! Tveksamt om jag anmäler Alice till Tvååker men kanske åker och tittar i alla fall. Då ska vi givetvis heja på er!

4 Veronica
skriven :

Hejsan!!!

GRATTIS!!! Vad kul...

Jag kommer att åka ner på fredagen till Tvååker, hoppas att vi syns...

Ha det gott...