RÅKNA-CITY

Honda CBR 1000

Igår lyckades maken övertala Fru Carlsson om en motorcykelrunda. Han sa vi skulle ta en liten sväng och redan där skulle jag anat oråd. Man måste plussa på vad en karl säger,,, tex jag kommer om en timme betyder jag kommer om tre timmar... en liten sväng är detsamma som en bamserunda när-du-nu-väl-vill-följa-med... Ja så den lilla rundan blev en sväng på tolv mil. Låter kanske inte så mycket men när man är ovan vid mc-sadel, passerat 30 bast men känner sig som en 50-åring redan och dessutom kan få ont i baken av att sitta i en soffa så kan ni bara tänka er hur låååånga dessa tolv mil var. Uppe på allt helvete så skaver min hjälm i pannan så jag trodde jag skulle vara blodig i skallen när vi kom hem. Jag var pinkenödig, skitenödig och fogarna flyttade sig minst fem centimeter på varje sida.... MEN visst var det gött ändå och känna öset i motorcyklen igen!!!! Blir nog fler rundor i sommar. Gott att sonen är så stor nu så han kan klara sig en stund ensam så vi vuxna kan få egen tid igen. Man behöver ju liksom det.
Ska ta med min man på bio och en bit mat en helg nu och ha lite romantik på tu man hand. LÖVE IS IN THE....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susanne
skriven :

Hehehehehe,kan bara le...

Men visst är det gott att åka hoj?

Ha en bra dag på macken...

2 Jessica
skriven :

Gör du helt rätt i :)

3 Linda
skriven :

Hej Ellen!! Detta är din kusinbarn (Spikes dotter) som skriver =) Hur är det med ellen idag då? ha de gött