RÅKNA-CITY

Hejsan alla!!!

Idag har gubben och jag varit på en bilfirma i Halmstad och kollat på större bil. Just nu kör vi en BMW kombi och dom är pyttesmå därbak. Nu blir det nog familjebuss som gäller. Blir att kontakta banken på måndag och se om dom vill låna ut lite stålar.
Knodden, maken och jag har varit i Fänestad på Zir Ozzy´s kennel för att duscha och föna. Han blev kanonfin!!!! Nu har maken bestämt dig för att tillverka en hundfön. Jupp ska bli intressant och se hur detta ska gå?!!!
Tacka för alla tips om vad man ska göra åt alla dessa satans fästingar. Just nu låter tipset om vitlök mest intressant eftersom man kan ge dom det hela året så fästingarna får sig en riktig match när den säsongen börjar. Lite vitlöksandedräkt kan jag ta,,, jag menar allt är bättre än skitlukt.
Sänder en kram till Zir Ozzy´s kennel också som bjöd på kvällsmat idag plus att Nicklas gjorde allt arbete med min hund idag. TUSEN TACK!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Ha ha nej då jag har blivit arbetslös o sitter just nu o räknar mina tår hahah. Håller på med en ny blogg nu så den kommer om några minuter :)