RÅKNA-CITY

Gräsätare... Grrrr

På morgonen på väg ner till sonens skolbuss går vägen i mitten av två hagar med kreatur. På ena sidan går det får och på andra sidan ungkossor. Kan säga att det är ett jävla slit att få mina hundar att gå igenom där utan att vi alla tre ska hamna mitt i en hage.
Känner mitt morgonhumör dalar redan när jag får syn på dom cirka 15 kossorna. På given signal så reser dom sig allihopa och kommer springande mot oss och sedan går dom jämte oss hela vägen. Knodden vill hoppa mot dom och helst leka med dom medan Ozzy tar fram sin "dödarblick" och gör plötsliga utfall. Inte lätt att hålla hundarna då med sammanlagt 85 kilo i kopplena.
Nu är jag svettig, håret är på ända och humöret är som bortblåst. Hoppas en kopp kaffe ska hjälpa...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susanne
skriven :

Hahahahaha,jag knäcker migt det förra inlägget...

Jag har 3 barn???

Ha en underbar,solig helg!!!