RÅKNA-CITY

WipeOut på kanal 5 Kl 20:00

Nu har jag äntligen kommit på en bra bisyssla... jag ska bygga en wipeoutbana i Råkna.
Så roligt!!! Ska genast börja spåna på bra hinder, vattengravar och faliga djur man ska passera. Kanske kan få hit Gunde Svan och några dvärgar så kanske det kan bli lite Fångarna på fortet också.
Kan ha en stugby på ängen och bordell i källaren så kanske man kan få känna på hur det är att vara höginkomsttagare.
Är det någon som är intresserad av anställning? Mina dvärgar har jag i bekantskapskretsen (en av dom jobbar som väktare) och sedan behöver jag en bordelmamma (hon är i USA just nu men kommer hem i slutet av maj) plus att jag kommer ha behov av en parkeringsvak (hon är också väktare).... alla ni andra som känner för att börja jobba i Råkna-City kan ringa mig omgående.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Joanna Kristensson
skriven :

Ellen jag ar glad att du inte har glomt bort mig i dina bordell planer... Jag hoppas att jag fortfarande kan vara bordell mamma och jag kommer juh i maj och da kan vi satta vara planer i verk!! =)

2 Jonnie
skriven :

ja vill oxså ha jobb på bordellen ?

3 Ellen
skriven :

Lugn allihopa... jag har jobb till er alla. Kanske inte alla kan få höga löner men resten tar vi i natura.