RÅKNA-CITY

Storvinst!

Måndagar är ingen favvodag för mig. Man är trött, bantar alltid (nya livet börjar ju alltid på måndagar), sonen är trött eftersom han aldrig kommer i säng, ingen lagad mat hemma så man måste stå vid spisen, jobbar alltid måndagförmiddagar och det behövs alltid städas hemma efter helgen osv osv.
Idag efter någon timme så vände allt. Jag fick reda på att jag vunnit en mans hjärna. Efter lite budgivning i helgen så var det jag som drog det längsta stråt. Sicket flyt. Männen är ju som bekant en svagare individ så det ska bli så spännande och se hur hans skalle resonerar och eftersom jag inte har någon tidsfrist på huvudet så antar jag det är för evigt.
Nu har jag alltså två makar hemma (Nisse och Bobbe) och en manlig hjärna (Alexander ägare av Dick´s Städgäng).
Antar att det är mänga fruntimmer som känner avund nu men ha förtröstan,,, jag hyr gladeligen ut mina män och hjärnan för en struntsumma. Bara att höra av sig för att boka,,,,,

Bobbe: Rätt händig när det gäller tapetsering, snickeriarbeten och att laga bilar. Kan också passa barn utan problem och klippa gräsmattor.
OBS: har småsvårt för damsugning, bakning och gillar inte att vara med ledsna fruntimmer.

Nisse: Go med djur och barn. (Har sex stycken själv) Eftersom han gillar att fiska så är han perfekt karl att ro dig runt i en eka på en mysig picknick.
OBS: Inga sena aktiviteter eftersom han brukar somna runt 21:30 på kvällarna och inga ansträngande saker då han är rökare (,,, dock ingen storrökare)

Hjärnan: Kan det dära med städning. Gillar barn och är en (enligt egen utsago) bra på att ploga med fyrhjuling.
OBS: Gillar dock inte fönsterputsning.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Tycker jag verkligen att vi ska öppna haha tror vi hade tjänat massor på det. Under tiden ligger vi å latar oss på nån playa nånstans :)

2 susanne
skriven :

Hahahaha...Det hade varit ngt du...Tror du hade tjänat storkovan...Ha en bra kväll!!!

3 Daniel
skriven :

En kommande miljonär!