RÅKNA-CITY

Småpanik dag 1!!!

Vaknade imorse och var sååå sugen på den obligatoriska gröten, men kom på rätt snart vad jag gett mig in på dom närmsta tretton dagarna. Oj så dumt men hoppas att slutresultatet blir bra.
Sist jag körde denna reningsdiet gick jag nog ner cirka 13 kg och hoppas i alla fall på åtta denna gången. Allt ska ju gå snabbt i min värld så också detta med att gå ner i vikt och det särskillt nu när jag har sommaren som hägrar. Varför hålla på med en massa skit när man kan göra det snabbt och lätt. Visst kan man väl stå ut i två veckor???!!! Jojomensan det SKA jag fixa.
Väntar just nu på att få ta den obligatoriska kaffet med en sockerbit till. Mumsigt! Hahaha!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Lycka till med dieten ! Klart du klarar de om du gett dej den på de :)

2 Jonnie
skriven :

men HERREGUD hur ska du överleva, stackars bobbe och knattarna, tänk vilket humör du kommer få, bättre att äta 15 äpplen om dag : ))