RÅKNA-CITY

Ja se karlar... suck!

Har ju som många redan vet färgat håret mörkt och lagt i några ljusa slingor i skallen plus att jag har lugg ibland numera. Själv tycker jag att det är en stor förändring mot hur det såg ut innan,,, råttfärgat, slitet och helt frisyrlöst.
Hur kommer det sig att män behöver en vecka på sig att se detta? Hade en karl inne i butiken idag som komenterade frisyren,,, och visst inget fel i detta om det inte hade varit för att jag mött denna människa en massa av gånger efter jag fixade till skallen och då har han minsann inte sett något.
Är ju samma sak om man byter gardiner hemma, går ner 10 kg i vikt eller köper nya kläder. Män ser det aldrig! Skulle man däremot byta kön så har dom kännt det på lukten innan man hinner komma innanför dörren.
Skulle en man mot alla odds ta fram damsugaren medan man jobbar eller åka och handla så kräver dom en massa beröm eller sex som tack.
Idag är det internationella kvinnodagen så jag förväntar mig ett fullt kylskåp, lagad mat (ej köttbullar och makaroni) och nyrastade hundar när jag kommer hem från jobbet idag. Är väl inte för mycket begärt eller?!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: