RÅKNA-CITY

Sola


Okej sol i all ära men jag ska ärligt erkänna att efter två dagar med solande så börjar det bli småtrisst. Idag gav jag upp vid 16:00 och lika bra var kanske det när jag såg hur den grisrosa snoken tittade på mig i spegeln. Nu känns det som skinnet är för tunnt och aningen för litet. Hoppas det går att sova bort för enligt vädergudarna så verkar det som om det ska bli götteväder imorgon också och då är det klart jag ska ligga på solsängen igen.
Fick sälskap ikväll av Sara och Kenth. Helt okej. Kände att jag började bli som en eremit här ensam hemma så länge och började snacka lite väl mycket med Ozzy och Knodden.
För övrigt känner fru Carlsson en viss irritation mot vissa sk grannar som inte kan hälsa. Ska det vara så förbannat svårt? Om det nu är något som jag gjort för att dom inte ska hälsa längre så är det ju ärligare att tala om vad det är så kanske man kan göra något åt det.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susanne
skriven :

Hej!

Låter kanske dumt,men jag e oxå trött på att sola....Ha en bra dag!//Kram