RÅKNA-CITY

Hundutbildning

Fick tidningen "Hundsport" i postlådan idag. Kul för då är förmiddagen räddad.
Hittade en annons i den om problemhundar och faktiskt skickat in en intresseanmälan om Ozzy. Kostar en slant men det kan det kanske vara värt för att han ska tagga ner.
Nu väntar vi bara på att dom ska ringa och sedan hoppas Ozzy och jag på att få gå i "skola" och lära oss vara lugna och harmoniska.
Ingen ska få komma och säga att jag inte gör så gott jag kan...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonnie
skriven :

Ja men självklart så e ni ju välkommna att bo hos mig och käka gåslever för en billig peng, miljonerna kommer nog att göra mig jävligt snål haha

2 susanne
skriven :

Hej!

Jadu,Ellen...Nu säger min kropp ifrån rejält...

Ska ha semester v 26 och 27.

Jag längtar må du tro...

Jobbar mitt sista pass på midsommaraftons kväll...

Men fram tills dess så vill du inte veta mitt schemaS

Ska du vara ledig HELA sommaren?//Kram

3 Veronica
skriven :

Ledig HELA sommaren, vad skönt...

Det kan du behöva så du orkar gräva igen alla Knoddens gropar...

Lilla Humlan sprang just iväg med vatten skålen, tror du vi fick en pool inne eller...???

Ha det gott