RÅKNA-CITY

Facebook

För ett antal månader föll jag för frestelsen och började använda Facebook. I början känndes det mest rörigt och jag tyckte nog att msn räckte gott och väl för mig men nu har jag ändrat mig.
Dom sista dagarna har jag hittat en massa kusiner i Norge som man aldrig har kontakt med annars. Himla roligt att gå in på deras sidor och kolla på foton av deras barn och övriga familjemedlemmar. På något datasätt så har man mer koll på vad som händer i deras liv än innan Facebook.
Var en tonåring som fick frågan om vad Facebook var och hennes komentar var att det var för ungdomar. Tycker det är fel faktiskt. Jag tror att Agda 94 bast kan ha lika stor användning av Facebook som en tjej i tonåren. SÅ DET SÅ!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: