RÅKNA-CITY

Dagen efter...

Igår var det midsommar och det blev en trevlig kväll!!!! Gästerna åkte hem tidigt då ena familjen har småbarn och den andra hade en mormor som skulle hem från en väninna och behövde någon som körde henne. Maken och jag plus sonasatan satt kvar vid TV:n och slappade en stund och sedan lockade bingen. Idag är man med andra ord pigg och vaken. Jätteskönt att inte vakna bakis eller med ågren. Tänker på alla dom som vaknar med en hemsk känsla av att man gjort något dumt och inte kommer ihåg vad som hände dagen innan. URS!!!
Hundarna uppförde sig bra igår. Ozzy fick prova sin munkorg och det gick bra förutom att Knodden tyckte den så jättekul ut och ville äta på den hela tiden. Sedan försökte Knodden sätta på en av dom manliga gästerna flera gånger. Han var in löve den stackarn. Måste nog socialträna honom nu så han fattar att man inte kan bestiga alla man ser.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica
skriven :

Bestiga, hmmm Kimbo han pinkar på dom istället, han har skvätt ner grannen från topp till tå 2 ggr nu... Finns inget som kan vara så pinsamt som en hund när dom sätter den sidan till...

Ha det gott...

2 Terese
skriven :

Du kommer väl ihåg när vi firade midsommar du, jag o Bobbe ute i "er" stuga. Måste vara en 12 år sedan tror jag. Jag blev ju dyngfull, skrapade upp benet när vi spelade spel på stranden och hamnade hos några rara herrar i en stuga längre bort. Huah...