RÅKNA-CITY

Dag två på semestern 2009

Dagen börjar som vanligt av en hund som står och piper efter mat och anmäler att blåsan är full. Bara att stiga upp och starta dagen. Hoppas på att kunna vända Knodden och Ozzy´s dygnsrytm lite så man får sova lite längre på mornarna.

Idag ska jag som vanligt gå den obligatoriska morgonpromenaden. Gott att gå innan det blir för varmt eller innan man hinner hitta på en massa ursäkter för att inte gå.

Klockan 11:00 ska jag passa min systerdotter en stund. Alltid lika mysigt eftersom den lilla damen är på ett strålande humör.

Martin har trädgårdsland i skolan som tyvärr måste skötas även när inte barnen är där. Som tur var denna veckan så fick vi ansvaret för första veckan och det är bra för då är oftast landen nyrensade. Ska nog inte ta för lång tid.

Hoppas på en i övrigt lugn dag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susanne
skriven :

Är ju perfekt med första veckan,att jag inte tänkte på det:-(

Vi har vecka 27...

Njut av din semester...