RÅKNA-CITY

Beate

Beate är min nya låtsaskompis. Jamenvisst nu har det slagit över ordentligt ska ni veta.... Hahaha!
Beate är en slimmad, pumpad bitch från Norge som ska kolla så jag äter bra. Vet inte hur länge hon stannar men jag hoppas hon ska bli nöjd med mitt matintag. Vet inte vad Beate skulle göra om hon ser att jag börjar äta slarvigt,,, kanske ringer hon den norska kungen, eller ger mig stryk??? Bäst att sköta sig!

Om Beate:
Ålder: 53 år
Status: Ungmö
Yrke: Pensionerad gympalärare
Fritidsintresse: Skjuta skator
Tycker om Ellen: Slarvig när det kommer till matintag. Håller stenkoll på henne hela dagarna men ÄVEN om nätterna.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Norges eller kanske Råknas svar på Anna Skipper ??

2 Linda
skriven :

Jag var och badade hos mor och far igår i deras pool... 22 grader var det i då när jag doppade mig första gången och dom andra 2 gångerna så var det 23 grader men det va svalt och skönt... Simon tyckte om att bada i poolen han är som en fisk i vattnet =) ..... Vart var ni och badade? Var det kallt eller? kram

3 susanne
skriven :

Hihihi,skicka inte hit henne bara,hade blivit ett jädra livASG

Ha det gott i solen.Kram