RÅKNA-CITY

14 år

Idag har maken och jag varit tillsammans i 14 år. Helt otroligt vad tiden går snabbt. Är glad för allt jag har,,, eget hus, sonen, hundarna, katter, fiskar, "bankenägd bil" (hahaha), husvagn (som inte används) och en make som älskar mig,,,, ja ett liv som jag valt och vill leva.
Skulle inte vilja leva ensam igen med allt vad det innebär. En dag ska man sitta där ensam som en förvuxen tonåring och barnen är stora och har sina egna liv. Inget för mig...
Kalla detta ett desperat pepptalk eller vad ni vill,,, hahaha men jag är nöjd med det jag har.

ÄLSKAR DIG BOBBE!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Ja många GRATTIS på er dag !

2 susanne
skriven :

Grattis till er!!!

Helt rätt inställning,man ska vara nöjd med det man har.../Kram