RÅKNA-CITY

TRÖTT

Huuu så trött man är nu. Steg upp fem imorse och nu är klockan 23:53 PIIIP och jag sitter och ugglar framför TV:n. Ska hämta herr Carlsson i Hylte när han kommer hem från firmafest. Känns inte som om det är lön att hoppa i bingen för då lär han säkert ringa precis när man somnat och då blir det ännu jobbigare. Bara tanken på att ge sig ut i minusgrader nu känns inte okej. Som ni ser på bilden där jag visar en mycket trött Ellen så är det ingen trevlig syn som möter en eventuell polis eller för all del gubben. HAHAHA har nattlinne, morgonrock, raggsockar och har inte tänkt slänga på mig mer för att hoppa i bilen ner till byn. Hoppas vid gudars skymning att han inte vill vi ska köra en massa annat folk också för då döööör jag! Undrar också varför det aldrig kan vara något skoj och titta på på TV:n när man inte kan sova eller inte har något annat för sig och är utlämnad till apparaten? SKUMT JU!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Hoppas de gick bra o få hem gubben !! O att du fick köra hem många andra.... haha..