RÅKNA-CITY

TORSDAG

Jobbat idag. Tidig morgon. BLÄ nu när man inte är van. Jösses vad segt det var att stiga upp klockan 05:00. Piggnade till när man skulle ut till bilen. Allt fastfruset inkl. förardörren och fick därför krypa genom bilen för att komma till min plats. Är rätt glad man inte väger 200 kg då. Kännde mig riktigt smal och smidig och t.o.m grabben såg impad ut. Inte lika impad var han när han insåg att han fick gå ut och skrapa rutan för hans mamma inte orkade krångla sig ut igen när hon kom på att hon glömt framrutan. Fy satan för is, snömodd och snöblandat regn. Hatar det!!!! Nu i em har grabben och jag gått en sväng med våra två odjur. Hundarna älskar att leka i snön. Martin och jag åkte pulka. Fasligt kul det var. Kanske tar en sväng imorgon medan han är i skolan om det finns snö kvar. Kanske kan få Susann att komma ut med lite Glüvein så jag inte förfyser stjärten. Går i och för sig lika bra med Jägermaister och kaffe och det har jag så det ska nog lösa sig ändå. Nu är det varm choklad och farmors jättegoda pepparkakor som gäller. Imorgon ska jag till vetrenären och väga mina hundar. Den ena ska ha gått upp i vikt och den andra ner. Spännande. Kanske får ut fru Westeborg på en promenad på förmiddagen också?!! Ha en bra torsdagskväll på er alla!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Josefin
skriven :

mm snö o sånt suger :S