RÅKNA-CITY

TACK!!!!

Ja som mina besökare på sidan ser så är min blogg numera en aaaaning mer modern. Har fått anlita två experter på området,,, nämligen Jonny och Jessica. Dessa två formgivare av bloggar har nu fixat till fru Carlsson´s blogg så den bara glänser. Var väldigt spännande att logga in idag och se det slutgiltiga resultatet. Kolla gärna in deras bloggar. Många timmars arbete nedlagda på dom och det syns. TACK SÅ MYCKET FÖR HJÄLPEN JONNY OCH JESSICA!!!!! Ni vet att Poscharna kommer så snart jag blivit rik på bloggen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Vassegod Ellen kul att du blev nöjd. Vill du ha en ny header framöver får du hojta till :) Nu väntar vi bara på porsharna. Jag har redan sålt min bil så jag ska ha råd med bilen. Tror Jonnie gjort detsamma nu kör vi tandemcykel..

2 susann
skriven :

Bloggen ser verkligen proffsig ut :)

3 Jonnie
skriven :

de va såååå lite så hör av dig om de e nått mer du vill ha fixat här : ))9