RÅKNA-CITY

Satan i gatan sicken röra!!!!

Igår var det dåligt uppdaterat på bloggen och jag antar att jag kommer få en massa skäll för det, men nu är jag här igen. Jobbat förmiddag idag. Åkte hem vid 10-tiden för att rasta hundarna och det första som möter mig är såklart två jätteglada hundar,,, OCH en lukt som enbart hör hemma i en babys blöja. Jaha då är det dags för den roliga leken "hitta Knodden´s skit". Väldigt spännande lek som går ut på att hitta den utan att följa fotspåren och hinna hitta den innan Knodden eller Ozzy hinner trampa i den igen. Jag vann leken och belöningen var en megapöl kiss och en svart mysig kletig hög med bajs. Mumma!!! Var bara att ta fram hinken och börja skura. Sedan var det dags att ta tag i Hallandsposten som låg på köksbordet när jag åkte men som nu konstigt nog låg på vardagsrummsgolvet i miljoner bitar. Där låg också fyra vedträn, söndergnagda till stickor och lite lull-lull som jag haft i en blomkruka på köksbordet. Fick släpa fram damsugaren också. Skithundar. Vet ju inte vem den skyldige var och jag lovar att ingen av dom såg det minsta skyldiga ut. Dom såg snarare småirriterade ut eftersom dom trodde det var dags för dagens promenad och istället började jag städa. Mycket tråkig matte. Vi avverkade vår runda under tystnad och dom var onormalt fogliga. Kanske skammen kom ikapp dom solskenet. Resten av mitt arbetspass fick dom sitta i hundgården. Egentligen skulle dom kunna vara där hela dagen men det känns inte skojigt att lämna dom där när det är minusgrader fast jag vet att dom har tjock päls. Någon som vill åka ut till Råkna-city imorgon eftermiddag och rasta hundarna? I så fall är det bara att säga till för det kör ihop sig lite med arbetet. OBS: Eventuell hundvaktmåste inte torka bajs, kiss eller röra damsugaren. HAHAHA!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Ha ha vilka monster du har

2 hundvakten
skriven :

Jag tar gummistövlar o blåställ på mej... :)