RÅKNA-CITY

Nu jäklar!!!

Jaha så var det dagen efter pizzaattacken. Gott att ha det bakom sig. INGA fler sådana dagar. Måste skärpa mig! Får se till att ha att göra hela tiden så jag inte hamnar i fällan att ha tråkigt för det är då det smäller till med något gott att käka på. Någon som har ett superbra tips som gör Ellen till den slimmade människa hon inbillar sig att hon ska vara till baddräktssäsongen 2009? Min syrra skrev ett så asbra mail till mig med en del tips,,, kanske hon kunde ta och skriva ner sina tips så att alla kan få ta del av dom...???
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Toby Hagberg
skriven :

Pizza är så gott!:)

2 susann
skriven :

Egentligen vet ju både du o jag att de enda som hjälper är o motionera mer än vad kalorier man stoppar i sej..... Själva käkade vi kinamat igår... inte heller så nyttigt .. haha..

3 Ellen
skriven :

ja då är det rätt kört för mig. Har en satans benägenhet att stoppa i mig mer än vad jag rör mig. Tack för dom OTROLIGT peppande orden:)

4 Lena
skriven :

Nä håller nog mina tips för mej själv, hehehe.