RÅKNA-CITY

Känns bra nu

Ikväll ska jag äta Kebabsallad. Hade tänkt att ta en Kebabrulle först men då en likasinnad bantare upplyste mig om att brödet inte är så bra så blir det en sallad. Är riktigt hungrig nu så det ska bli sååå gott.
Hoppade upp på vågen imorse och nu känns det som om jag är på G igen.
På tisdag ska jag antagligen till simhallen och denna gången ska bikinin på och jag ska inte sitta och sura i varma kläder.
Ibland känns det som om alla andra man möter har helt normala kroppar som aldrig kräver någon diet eller omvårdnad. Dom köper godis nästan varje dag och tränar inte. Dom kan ta en pizza på helgen utan problem. Hur går det ihop sig? Varför kan inte jag det? Knasigt va!!! Ja jag råkade väl få den dära procenten kropp som inte kan titta på en hamburgare utan att gå upp i vikt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Om du vill kan du låna min baddräkt.... hehe..

2 Jessica
skriven :

He he kan tänka mej Martin gillar när han blir instoppad under skinnet som pingvinerna haha. Men hörru du, skit i vikten varför ska du ens banta???????

3 Fru Carlsson
skriven :

Lilla lilla Susann.... din korta kropp kan omöjligt låna ut baddräkt till min mycket lääängre och rundare kropp, men tack i alla fall.

4 Ellen
skriven :

Jo du Jeppi... jag bantar ständigt det borde du veta vid detta laget. Sedan gör det ju att jag kan ha en kategori till på min blogg ju. HAHA! Har ju några kilon som jag känner skulle vara himla skönt att bli av med,,, ca 6 st närmare bestämt. Kläder skulle sitta bättre och jag skulle vara mer nöjd. Har varit nere i trivselvikten flera gånger men har lite svårt att stanna där liksom.

5 Jessica
skriven :

Jag vet hahah du är som mig vi kan kalla oss periodare med alla dessa preparat haha