RÅKNA-CITY

Inte ont anande...


 Jaha då kritiken över att jag skrivit lite i helgen blev massiv så insåg jag att det var dags för ett litet inlägg. Skrev på det innan men då gubben trixade med internet så raderades hela skiten och jag fick gå en sväng för att lugna ner nerverna. Snackat med Jeppi på msn idag och detta resulterade i att jag fick se en hel del bilder som jag inte visste fanns. Detta jag har i inlägget är ett av dom. Sitter i godan ro och äter med mina vänner en vacker sommardag och har ryggen mot Jeppi, vilket man tydligen aldrig ska ha, och vad gör hon??? JO planerar ett anfall. Om cirka en sekund ska jag alltså få maten i halsen, skrika som en galning och få andnöd. Himla tur man har Jessica med sig och att hon kunde första hjälpen annars hade jag inte suttit här idag. Är det fler personer som har foton på min familj eller på något annat som kan vara intressant för undertecknad så snälla skicka dom till mig. Är så skojigt med foton som man inte visste fanns.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sofia
skriven :

Kolla gärna in mitt senaste inlägg :)

2 Jessica
skriven :

Ha ha tur du lever idag ska jag säga :)

3 Jessica
skriven :

Ha ha 20 årsdag har jag missat nåt heheh, Ja du badräktstiden är för evigt förbi =)