RÅKNA-CITY

Hmmmm

Ingen mjölk... fattar ni??? INGEN mjölk!!!! Grrrr!!!! Man blir galen när det inte FINNS NÅGON MJÖLK HEMMA!!!! Har mjölk i kaffet. Idag fick jag dricka det svart. Var ett val mellan att få huvudvärk eller dricka kaffe svart. Blev inte bättre av att den stackars halva koppen kaffe stått på bryggaren och antagit en smått bränd smak. BLÄ! Sedan var det ju dags för Ellen´s pullverfrukost. VAAAAA INGEN MJÖLK!!!! Kännslan av att "nu skiter jag i det" bara kom över mig. Har nu lugnat mig en aning och inser att jag har körkort och bil och tänker nu ta den ner på byn och köpa mig mjölk. Kanske får hundarna en "city-vandring" också. Aldrig fel att få se lite folk.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Mmmm... har länge tyckt ni behöver en Rosa kossa där ute i Råkna city, då hade det bara varit till att dra i spenarna :)