RÅKNA-CITY

Hmm... Grrr... jäkla hundar!!!



Jag fattar inte hur dom bär sig åt alltså???? Svärfar var här medan jag var i simhallen med grabben och fast vi nästan löste av varandra hemma i Råkna och hundarna inte hann med att vara ensamma särskillt länge så fixade dom lite bus i alla fall. Denna gången var det Knodden´s pärm från kenneln som strök med. Vet inte om det var Ozzy kanske denna gången. Han kanske ville utplåna alla spår av Knodden och sedan döda honom och begrava honom i ett av alla hål jag har i trädgården. Himla tur dom inte snodde Martin´s läsebok som stog precis bredvid. Ja man lär så länge man lever.... så nu är alla ytor rena från alla onödiga saker s som pärmar, papper, mobiler, elsladdar, krukor och fjärkontroller. Kanske skulle kleta banan på alla saker som man är rädd om. Funkar ju att ge dom banan i maten för att dom inte ska äta bajs så det kanske funkar på annat också??? Hmmm???
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Shit va fint o välstädat du måste ha i ditt hus nu...

2 Ellen
skriven :

Hinner aldrig bli välstädat hos mig...