RÅKNA-CITY

Hallå Susann... detta är ett hot

Jaha som mina läsare förstår så har det dykt upp en grej. Susann sviker mig och mina hundar imorgon då vi skulle gått promenad för att hon är förkyld. Himla dååålig ursäkt faktiskt. Kan bara tala om att jag vet precis vad det hela beror på... Susann är en sjusovare. Det Susann kanske inte visste var att jag har en hållhake på henne från och med nu...hehehe!!! Har ju suttit hela kvällen och tittat igenom mina foton och vad hittade jag där??? JO ett kort på Susann i bikini. Är ju inte klokt sååå bra. Vet ju att om det skulle hamna på bloggen så är jag en förföljd och myyyycket nära döden men men det är ju sååå lätt att slinta på knapparna och bara råka få in fotot. Är det någon som är redo att betala en slant för att det fotot ska hamna här? HAHAHA skulle behöva en ny matta till vardagsrummet så pengar sitter aldrig fel. Kanske t.o.m kan få Susann att betala för att kortet INTE ska hamna på bloggen? Vem vet? Ja Susann Westeborg nu är det dags att skärpa sig och gå ut och gå tidigt på mornarna med din kompis i skogen. Inga fler dåliga undanflykter. Ha en bra dag i staden imorgon så höres vi av...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Susann vill bara meddela dej att jag har ett par fulla fotoalbum på min syster som du gärna kan få tillgång till om du behöver.... Vissa kort kan du säkert få användning för om hon hotar dej!!!! ;-D

2 susann
skriven :

INGA BIKINI KORT PÅ MEJ, TACK !! Men tack så jättemycket för presenten :)

3 susann
skriven :

Tack Lena, de ska jag komma ihåg !