RÅKNA-CITY

Håll tummarna...

... för att stora Lucas inte äter upp halvstora håriga Knodden idag. Vi ska dit så grabbarna får träffas och jag vill ha med mig hela hunden hem. Går säkert bra. Lucas är en stor bebis ännu och leker mer än gärna hela dagarna om han får och som bekant är Knodden ultraleksugen jämt så dom passar bra ihop. Hoppas man får någon god fika hos fam Westeborg så att besöket inte är gjort i onödan liksom. Rapporterar här om vad hon bjöd på. Eftersom jag alltid bantar gissar jag på att fikan består av grova fullkornsskorpor som vi ska doppa i kaffet. En annan hade gärna tagit en smaskig bakelse eller varför inte en bit tårta.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lucas
skriven :

Svintobollen blev godkänd...tog de lite lugnt idag men nästa gång så ska vi nog leka !!!

2 Lucas
skriven :

Glömde ju fikat... Knodden o Ozzy käkade upp mina ben o lekte sönder mina grejor... Men men va gör man inte för att dom ska trivas...vov vov på er alla !!

3 Leffe
skriven :

Kan ni inte komma och leka med mej någon dag?? Har massor med leksaker vi kan leka med.