RÅKNA-CITY

Gubben hemma

Jadå fick hem gubben vid 01:30 igår. Fa-an så klämmig han var när han ringde hem. Själv slumrade jag i soffan och kan verkligen förstå varför vissa anser att köra trött eller berusad är lika farligt. Kännde i ett svagt ögonblick att maken hade varit en bättre shafför än jag. Känner verkligen att reaktionsförmågan är nedsatt.

Ska ner och jobba i eftermiddag. Känns bra. Har inga höga förväntningar på att vi ska komma på något vettigt att göra på helgerna i alla fall. Blir bara galen av att sitta och glo en hel helg.

Imorgon är det hundkurs klockan 10:00. Håll tummarna för att Knodden uppför sig. Har ostbågar i skafferiet. Borde väl funka när man ska ha han att göra som man vill,,, ELLER???

Gubbe är i verkstan och försöker fixa min bil. Har ingen tempraturmätare, hastighetsmätare, färddator eller andra finesser. Okej at jag kan klara mig utan färdatorn som enbart används till att kolla hur kallt det är men hastighetsmätaren känns bra att ha.

Ha en jättebra lördag mina vänner!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: