RÅKNA-CITY

Ajabaja Susann

Tur man har en blogg när man vill säga något till en person och den personen inte är online, då kan man ju skriva sina synpunkter här istället. Jag har en del till en viss Susann Westeborg. Har nämligen fått två mail som Susann fixat till mig från hundannonser på blocket. Är ju en livsfarlig sak och skicka till mig, nästan absolut förbjudet kan man säga. Heter sen hundarna Benny eller Douglas och är supersöta så är det NEJ NEJ!!! INGA FLER HUNDAR I RÅKNA-CITY har jag ju sagt,,, liksom,,, typ,,, var det ju sagt,,, säger Bobbe. Ska inte skaffa fler nu,,, inte på lääänge,,, typ,,, var det ju sagt,,, säger Bobbe. HAHAHA! Herr Carlsson stryper härmed kassaflödet omgående. Fru Carlsson har därmed enbart råd att handla mat till barnet på veckorna från och med idag. Om Susann vill att Ellen ska ha råd med en hund till så kan hon ju alltid bjuda på frukost, lunch och middag i ett år så kan jag spara mina matpengar till en hund. Bara att säga till hur fru Westeborg vill ha det.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Tack för katt tipsen... haha...