RÅKNA-CITY

Segt med skrivandet

Alltså inspirationen på sistone har varit lite sisådär så därför har det inte blivit så många inlägg.... får se om den kommer tillbaks snart.
Idag har sonen och jag varit i Halmstad och fixat en del födelsedagspresenter och en dopspresent till Gustav, syrrans son. Brukar inte ge dopspresenter men denna gången kände jag bara att jag bara måste eftersom jag kommit på en sån bra sak.
Vägde hundarna igår med min pappas hjälp. Börjar bli tungt för gubben att lyfta monstrerna nu. Knodden vägde 31,8 kg och Ozzy 37,8 kg. Knodden upp några kilon och Ozzy ner,,, precis som jag vill ha det.
Snusandet är fortfarande under kontroll. Kör med nikotinfritt snus när suget blir för stort och det funkar. Händerna har dock inte blivit bättre så vi får väl se,,,, fyra veckor kvar innan jag skulle kontakta vårdsentralen igen.
På fredag fyller sonen år. Ska bli så skojigt och ge han sina födelsedagspresenter och se hans min när han får syn på sin nya cykel.
På torsdag ska vi förbereda en tårta. MUMS!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Gustav
skriven :

Tack moster för dopspresenten!! Har jätte kul med den, undrar vad pappa kommer att säga. Du är bäst moster!