RÅKNA-CITY

Nu blir det INTE lätt

Varit hos doktorn idag pga att mina händer haft en knasig färgton,,,, typ blå-lila-rosa. Inte så vackert och inte heller normalt så jag fick efter viss påtryckning åka och kolla det. Doktorn frågar ju som vanligt om man röker och det gör jag ju inte men kunde inte knipa igen brödluckan så råkar ju säga att jag snusar och då visste han ju genast vad det var för något.... SNUSET!!!! Snuset gör alltså att mina händer får en "död" färg,,, hmmm,,,????? Hade jag sagt att jag äter kanariefåglar eller att jag gillar att sova upp och ner så hade det varit orsaken. Nu ska jag alltså vara utan snus i sex veckor för att kolla om det är det som orsakar besvären. Jag har alltså varit utan snus i fyra timmar och nu känner jag huvudvärken komma och det fruktansvärt dåliga humöret. Känner mig håglös och vill inte göra något,,, livet känns helt enkelt meningslöst och jag vill bara dööööö. Vi får se hur detta går. Risken är mycket stor att jag om några timmar bestämmer mig för att ha blå händer och vara lycklig snusare....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sw
skriven :

Har aldrig sett att du har blåa händer ?!! Tror att du va hos Doktor Bluff ... haha..

2 Malin
skriven :

Men blå blir ju händerna när du är ute och går med hundarna! Ta på vantar så ska du se att det blir bättre!

3 Ellen
skriven :

Hallå... jag har vantar när jag är ute och det är kallt. Är blodcirkulationen som strular. Inte snusat ännu,,, livet är skit!!! Jag är sur!

4 Jessica
skriven :

He he men stackars dej :)

5 Malin
skriven :

Jaha...Jag som trodde jag löst ditt problem bättre än läkaren...Var det snygg läkare så kan du ju trösta dig lit med det??!

Kan tänka att det är skitjobbigt, är inte beroende av snus men får jag inte godis så är inte jag och leka med..(går att jämföra va??!!)

// MAlin

6 Ellen
skriven :

Alltså läkaren var arrogant och inte särskillt snygg. Fick inget för dom 130 kr det kostade. Dåligt. Frågade om jag i alla fall kunde få ett klistermärke men inte,,,

7 Anonym
skriven :

För dom 130 kulorna kunde du köpt snus istället !!