RÅKNA-CITY

Grattis



Jaha så är det så äntligen dags för kronprinsessan att förlova sig. Var sannerligen på tiden. Hon och jag är lika gammla,,, hmmm, UNGA och man tycker ju nästan att hon är ute i senaste laget. Har ju säääkert jökat på det en himla massa gånger med sin gymkarl så den lilla donnan lever i "synd" och det är väl inget som mamma Silvia och pappa Gurra kan gilla?!
Egentligen är jag inte så impad av kungligheter men just skvallret om dom och få följa deras knasiga liv tilltalar mig. Tycker det ska bli skojigt att få följa ett kungligt bröllop nästa år och kan bara från hjärtat säga GRATTIS VICKAN OCH DANNE!!!! (Ni har min adress hoppas jag så att inbjudningskortet kommer rätt?!)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonnie
skriven :

Ja visst e de trevligt, vi kanske kan samåka till bröllopet ?