RÅKNA-CITY

AjAjAj



Vintern är ju som alla vet här och då brukar i alla fall inte jag tänka så himla mycket på håriga ben eller armhålor men nu när armarna knappt gick att få ner och byxorna blev svåra att ta av på grund av sticksiga ben fick jag nog.
Efter att ha letat en bra stund efter hyvel eller vaxpapper eller till och med en sax så hittade jag den ultimata krämen i skåpet som efter att ha kletats ut och verkat i fem minuter bara trollar bort håret. Mycket nöjd skred jag till verket,,,, kladd klet och mer kladd så var det klart. Kolla lite TV och UPPPSSS (!!!!) så hade det gått femton minuter istället för fem och en jävlig sveda i armhålan uppstår!!!! Tar den satans skrapan... JO SKRAPAN, som följer med kletet och börjar skrapa... JO SKRAPA, bort skiten. AJAJAJ säger jag bara!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var ungefär som att dra glas på skinnet och sedan hälla på bensin på allt.
Fattar noll?? Har använt detta medel innan och aldrig fått någon sådan här reaktion. Måste vara att armhålan var ovan vid behandlingen.
Efter att ha duchat bort resten såg det faktiskt ut som om jag skrubbat mig med glas och använt bensin som lotion. Kommer INTE kunna fälla ner armarna förän till hösten och defenitivt inte kunna använda deo mer i mitt liv.
Nu får håret växa bäst det vill så det så!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Kanske va för gammalt ??