RÅKNA-CITY

Vem vinner?

Kollar termometern och ser att graderna bara sjunker och sjunker. Brrr blir kallt för mina hundar i hundgården imorgon så jag bestämde mig för att dom ska få vara innomhus medan jag jobbar imorgon. Har gått runt i dom rum som hundarna ska ha tillgång till och sett över vad som verkar ätbart och lockandes för en hund i min storlek som kryper på alla fyra... hahahaha! Jisses vad saker jag hade framme som plockades bort. Mitt hus ser plötsligt riktigt fint ut så länge ingen öppnar dörrar i alla skåp där allt står inträngt.
Vet ju hur dom sista ensamma stnderna yttrade sig så jag kan erkänna att det är med en viss motvilja som jag gör slag i denna köldaktion. Är mest för Ozzy´s skull eftersom han är en frusen stackare.
Ja vi får se när jag sovit på saken om jag fortfarande är sugen på att ta chansen att ha Knodden inne i flera timmar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: