RÅKNA-CITY

Julshoppa

Bobbe och jag åkte in till Halmstad idag för att köpa dom sista julklapparna. Huuu vad folk det var. Folket från landet såg allmänt bortkomna ut.
På KappAhl hade jag nummer 161 i kön och dom var på 120 när jag tryckte ut min lapp. Bobbe såg helt förstörd ut men stog snällt med sin onda rygg och väntade med kassarna på armen.
Nu har jag fixat alla förutom de till Bobbe´s farmor. Tror det får bli foton på barnen till henne. Sånt är ju alltid skojigt.
Ikväll blir det pizza med grannarna. Dom hade vit vecka så alkohol blir det inte men mat behöver man ju alltid.
Martin var själv hemma med hundarna och en kompis. Inte klokt vad stor han börjar bli. Skönt att kunna lämna honom hemma och kunna åka iväg vi vuxna på tu man hand. Grannen åkte hem till Råkna och kollade grabbarna en gång och då höll dom på att fixa lunch.... hehehe!
Gubben och jag har städat lite oxå. Gott tänkte jag... nu är det julfint... ända tills jag räknade ut att jag antagligen måste dammsuga tre gånger till pga hundarna innan julafton. Jaja inte mycket att göra åt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 luckeboi
skriven :

Filmtips på bloggen :)