RÅKNA-CITY

Hundtäcke sökes

Kollat runt lite efter ett varmt täcke åt Ozzy men inte hittat något som passat mattes plånbok eller hans kropp. Finns hur mycket som helst på internet men det är inte lätt at köpa när man inte kan titta på sakerna i verkligheten.
Priserna är skrämmande höga för vissa oxå. Oftast snackar dom om nanoteck, highteck och bla bla. Låter ibland som om det är en rymdfärja man ska köpa.
Hittade i Ullared för en skitbillig peng men dom hade inte hans storlek tyvärr.
Är det någon som har ett hundtäcke i stl 70 som är varmt och gärna vattenavstötande får ni gärna höra av er till mig. Hittar jag inget snart så syr jag ett själv och då ju slutresultatet bli precis hur som helst  ;-) HAHAHA!


Detta är mitt drömtäcke!!!! 1395 kronor kostar det.... hutlöst!!!! Fattar ju oxå att matrealet är fantastiskt men inte ens om det är ett "Obtrack-täcke" får det kosta så mycket.... men vill ändå ha!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Kolla tradera! Finns allt!

2 Nicklas
skriven :

Ring mig! Hon som tillverkar dessa täcken är en nära vän med Marie hon som hade Saga Ozzy's syster.

så ska jag prata med marie vad hon kan lossa ett sådan täcke för!

3 Ellen
skriven :

Oj vad synd jag inte visste detta Nicklas. Fick panik när jag såg att det skulle bli så kallt nu ett tag så jag beställde en billigare variant till Ozzy. Tack i alla fall du är en pärla!

4 Johanna
skriven :

Hej !!

Om du någon gång skulle behöva fleece täcken så är det bara att höra av dig ! :-) Jag syr :-)



Johannas Hundtillbehör

http://www.johannashundtillbehor.n.nu

[email protected]