RÅKNA-CITY

Toppendag



Idag har Martin och jag varit i Skåne och tittat på valpar. Herregud så söta dom sex veckors Leonbergerhundarna var. Man blir helt sjuk när man ser dom. Enligt mig är det den absolut sötaste valpen som finns LEONBERGER! Både sonen och jag konstaterade att det var värt det att åka 22 mil enkel resa för att få se dom.
Himla tur att jag inte har råd eller tid för en till för annars hade jag defenitivt tingat en idag.
Familjen som dessa underbara små liv bor hos är dessutom helt otroligt gästvänliga och lättsamma att ha att göra med. Kunde suttit hela dagen och bara snackat hund!!!!
Tack till Jane och hennes familj för att sonen och jag fick komma och hälsa på. Mycket trevlig dag! Välkomna till oss när som helst!!!!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

SÅÅÅÅ söta!! Kan tänka att man blir sugen!!

2 Katarina
skriven :

Kan inte förstå att du klarade det! Sååå gulliga så man blir som gelé ju. Vill ha...