RÅKNA-CITY

Lisa och Garbo

Idag klockan 15:00 kommer det hit två Pyreenedamer som heter Lisa och Garbo som vi ska lära känna. Deras matte och husse ska på bröllop i Stockholm och då kan inte deras hundar följa med. Börjar bli smånervös nu eftersom Garbo har lite samma metalitet som min Ozzy och jag börjar bli skum för om vi ska klara av henne. Bäst och försöka hålla sig positiv så får det gå som det går.
Tanken är att Garbo och Lisa ska bo i hundgården så där har jag städat iordning nu så dom vita damerna inte ska bli smutsiga.
Ska bli intressant och se om min make pallar hjälpa till med dom som han lovat. Innebär ju en hel del promenader...
Håll tummarna för att mötet med tjejerna och deras matte och husse går bra.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: