RÅKNA-CITY

JOBBAT

Idag var första arbetsdagen efter en riktigt lång skön sommarledighet. Är så stressigt att börja jobba eftersom inget flyter som det ska. Man får fundera på vad man ska göra och benen är möra efter sju timmar i kassan. Har fuskat med en pall som jag vilat skinkorna på. VET ju hur benen kan kännas när dom inte är vana så jag låg steget före....
Blir konfunderad när man upptäcker vad skvaller man missat under en semester på åtta veckor. Tänker inte så mycket på det när man är där varenda dag men nu när jag varit därifrån så bara ramlar än det ena och än det andra över en.
Älskar skvaller men skvallrar bara om "lagliga" saker som redan är i snurr på byn. Det andra ruvar jag på tills jag behöver det... Hehehehe!

JAG ÄR EN RIKTIG SKVALLERKÄRRING OCH ÄR STOLT ÖVER DET!!!!!! Anser att en riktig skvallerkärring är en sådan som får reda på saker för att folk vet att man kan hålla tyst. Väldig viktig egenskap!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: